En
la immensa majoria dels països, i com succeeix amb altres productes,
perquè un seient de seguretat infantil pugui posar-se a la venda és
necessari que els fabricants demostrin la capacitat de superar certes
proves de seguretat.
En concret a Europa, tots els sistemes de retenció infantil deuen complir el reglament ECE R44/04, és a dir deuen estar homologats pel Ministeri d'Indústria i Turisme.
El reglament Europeu determina que els SRI (Sisemes de Retenció Infantil) deuen superar, a més de moltes altres proves, una de xoc frontal, en el qual la cadireta se sotmet a l'equivalent d'un impacte en automòbil que circula a 50 km/h contra un mur de formigó. Aquest tipus d'impacte es correspon amb el més freqüent, i amb el qual supera també qualsevol model d'automòbil del mercat per ser homologat.
Igual que en el sector automobilístic, aquestes proves determinen que l'ocupant supera la prova de xoc, i això no significa que els vehicles puguin circular únicament a 50 km/h, si no que les proves reprodueixen un dels accidents més freqüents i s'estableix com a mínim exigible.
En concret a Europa, tots els sistemes de retenció infantil deuen complir el reglament ECE R44/04, és a dir deuen estar homologats pel Ministeri d'Indústria i Turisme.
El reglament Europeu determina que els SRI (Sisemes de Retenció Infantil) deuen superar, a més de moltes altres proves, una de xoc frontal, en el qual la cadireta se sotmet a l'equivalent d'un impacte en automòbil que circula a 50 km/h contra un mur de formigó. Aquest tipus d'impacte es correspon amb el més freqüent, i amb el qual supera també qualsevol model d'automòbil del mercat per ser homologat.
Igual que en el sector automobilístic, aquestes proves determinen que l'ocupant supera la prova de xoc, i això no significa que els vehicles puguin circular únicament a 50 km/h, si no que les proves reprodueixen un dels accidents més freqüents i s'estableix com a mínim exigible.
Estan
els SRI homologats per superar els 50 quilòmetres hora?
El reglament Europeu no determina la velocitat màxima a la qual ha de circular l'automòbil, la seva finalitat és la de comprovar el nivell de protecció que ofereix el seient infantil en un tipus d'impacte comú.
Per tant, la velocitat màxima per circular amb un portabebé, cabàs o cadireta de retenció infantil homologat no és de 50 Km/h, ja que seria equivalent a dir que només podem circular en automòbil fins a 50 km/h.
Les
cadires de seguretat són la major garantia de protecció que un
menor té dins d'un automòbil, utilitzar-los responsablement és la
millor contribució per assegurar el benestar dels més petits.
The Best Casino Games to Play in 2021 - DrmCD
ResponEliminaWhether you want 군포 출장샵 to be your online 고양 출장마사지 casino floor, play slots, 전주 출장안마 or just get started, we have the best casino 시흥 출장마사지 games to 평택 출장샵 play right now.